Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Βερνίκια νυχιών: Συλλογή κ αποθήκευση.

Hello girls!
Ελπίζω να είστε όλες καλά. Η ζέστη μας ταλαιπωρεί κ πάλι, δυστυχώς δεν μπορούμε να την αποφύγουμε. Υπομονή, θα περάσει κ αυτό!
Για σήμερα σας έχω βερνίκια νυχιών! Αγαπημένα για κάθε γυναίκα, τα χρώματα που υπάρχουν είναι αμέτρητα κ φυσικά όλες θέλουμε περιποιημένα νύχια. Η συλλογή μου δεν είναι μεγάλη, αυτό το post το κάνω κυρίως για να δείτε πως αποθηκεύω εγώ τα βερνίκια μου.




Το καλό μας Jumbo κατά καιρούς φέρνει τέτοιου είδους κουτάκια, που έχουν κ συρταράκια! Έτσι λοιπόν, επισκέφτηκα πριν λίγο καιρό το κατάστημα κ προμηθεύτηκα με αυτά τα συρταράκια σε διάφορα χρώματα. Υπάρχουν πλαστικά κ χάρτινα(χαρτί νομίζω πως είναι, σκληρό όμως εννοείται). Για τα βερνίκια μου διάλεξα ένα χάρτινο, για τα καλλυντικά μου προτίμησα τα πλαστικά(γιατί καθαρίζεται εύκολα κ σε περίπτωση που σπάσει κάποια συσκευασία να μπορώ εύκολα να το καθαρίσω!).



Το δικό μου όπως βλέπετε, έχει άσπρο, μαύρο κ κόκκινο συρταράκι. Στην πίσω πλευρά έχει διάφορα σχέδια σε πολλά χρώματα, με φόντο όμως το μαύρο. Το συγκεκριμένο έχει 3 συρταράκια: Τα 2 είναι στο πάνω μισό κ έχουν το ίδιο μέγεθος, κ το 3ο καλύπτει όλο το κάτω μισό. Στα 2 πάνω έχω βάλει τα βερνίκια, η λογική μου ήταν να τα χωρίσω σε σκουρόχρωμα κ ανοιχτόχρωμα κ έτσι έκανα στην αρχή, γιατί μετά τα μπέρδεψα κ δεν τα έβαλα ποτέ πάλι στη σειρά που είχα σκεφτεί στην αρχή, γιατί δεν έβρισκα το λόγο! :Ρ


Στο 3ο συρταράκι, έχω τη βάση κ το top coat που είναι της DorothyL. Μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλά κ δεν το περίμενα. Τα πήρα από το Hondos 3,5€ το καθένα. Επίσης, μαζί με αυτά έχω κ άλλα αξεσουάρ για τα νύχια, όπως στρασάκια για να κάνω σχεδιάκια(τα πήρα όλα από τα Jumbo! Δεν έκαναν πάνω από 2€), πινελάκια επίσης για σχεδιάκια(κ επίσης Jumbo!) κ φυσικά το κλασικό "στυλό" που περιέχει ασετόν, για να καθαρίζετε την περιοχή γύρω από τα νύχια σας σε περίπτωση που σας "φύγει" το χρώμα. Επίσης στο ίδιο συρταράκι έχω λίμες. Τέλος, το προϊόν που χρησιμοποιώ για να ξεβάφω τα νύχια μου είναι το μαγικό nail remover από τα Sephora που όσες δεν το έχετε, καιρός να το αποκτήσετε!!!


Αυτά για σήμερα από εμένα! Ευχαριστώ για το χρόνο σας, θα τα πούμε σύντομα πάλι. Μέχρι τότε, να περνάτε όμορφα!

Φιλιά
Fs


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου