Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

All time αγαπημένα αρώματα.

Θα ξεκινήσω λοιπόν το ταξίδι στον κόσμο της ομορφιάς, με τα αγαπημένα μου αρώματα.

Έχω δοκιμάσει διάφορα αρώματα, είχα κατά καιρούς διάφορα αγαπημένα. Σήμερα όμως θα σας δείξω τα 2 all time αγαπημένα μου, που θεωρώ πως ταιριάζουν και Χειμώνα και Καλοκαίρι. 

1) Burberry - The Brit. Τι να πω γι' αυτό το άρωμα; Είναι το άρωμα που μόλις μου τελειώσει, τρέχω να το αγοράσω πάλι! Δεν είμαι καλή στις περιγραφές των αρωμάτων, δεν μπορώ να ξεχωρίσω τι περιέχει το κάθε άρωμα μέσα. Μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι αυτό το άρωμα, είναι μεθυστικό! Ακόμα κ εγώ που το φοράω κ που ξέρω πως μυρίζει, μεθάω! Το συγκεκριμένο άρωμα το προτιμώ για πρωί κ απόγευμα, όχι ότι αν θέλω να το φορέσω βράδυ δεν το κάνω! Δεν είναι ιδιαίτερα έντονο, μυρίζει υπέροχα και αν δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμα, ευκαιρία για μια βόλτα στα μαγαζιά για να το δοκιμάσετε! Η τιμή του στην Ελλάδα δεν ξέρω ποια είναι, τα 50ml του eau de parfum κόστιζαν αν θυμάμαι καλά 45€-50€ αλλά είναι τιμή αεροδρομίου. Φαντάζομαι όμως πως δε θα έχει μεγάλη διαφορά με την Ελληνική αγορά!


2) Versace - Crystal Noir. Γι' αυτό κ αν δεν ξέρω τι να σας πω! Το προτιμώ για βραδινές εξόδους, είναι λίγο πιο έντονο το άρωμα από το προηγούμενο. Θεωρώ πως είναι το απόλυτα θηλυκό άρωμα, αισθησιακό κ ταυτόχρονα μυστηριώδες! Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά όταν το φοράω αποκτώ αυτό που λέμε άλλο αέρα. Όποτε το φοράω, πάντα θα με ρωτήσουν ποιο άρωμα είναι (με τον κλασικό τρόπο: Βαθιά ανάσα, "Άααααι, καλά, ποιο άρωμα φοράς;"). Δυστυχώς ούτε για το συγκεκριμένο ξέρω τιμή στην Ελληνική αγορά μιας κ μου το έφεραν δώρο οι γονείς μου. Τα 50ml του eau de toilette κόστιζαν γύρω στα 50€ στα duty free. Αλλά κ πάλι νομίζω ότι δε θα έχει κ τρελή διαφορά στην Ελλάδα!


Αυτά από εμένα! Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας κ ελπίζω να βοήθησα λίγο όσες είναι στην αναζήτηση νέου αρώματος. Μέχρι το επόμενο post, να περνάτε όμορφα!

Φιλιά
Fs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου