Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Νέες αγορές!

Hello girls! Τι κάνετε; 
Εγώ είμαι όλο κ καλύτερα κ για το λόγο αυτό έκανα κάποιες αγορές!
Δεν είμαι από Αθήνα, είχα ακούσει όμως τόσα για το Beauty Town κ έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω να παραγγείλω από το site τους (www.beautytown.gr). Η παραγγελία μου έγινε την περασμένη Κυριακή. Τη Δευτέρα επικοινώνησαν μαζί μου για να μου πουν ότι δεν ήταν διαθέσιμα 2 από τα προϊόντα που είχα παραγγείλει, κ έτσι θα έστελναν τα πράγματα την επόμενη εβδομάδα. Οπότε, ήταν μεγάλη έκπληξη για μένα που τελικά παρέλαβα τα όσα είχα παραγγείλει, χθες!

Από αριστερά: Παλέτα Ingrid cosmetics, essence stay all day-01 Coppy Right, Glamour Nail Lacquer No 185, Golden Rose matte Nail Lacquer No 6, Classics Lipstick No 203, Classics Lipstick No224.

Τα κραγιόν με φλας(αριστερά Νο224, δεξιά Νο203)

Τα κραγιόν χωρίς φλας(αριστερά Νο224, δεξιά Νο203)

Δε μπορώ να σας πω ακόμα τη γνώμη μου για όλα, μιας κ τα μόνα που έχω δοκιμάσει είναι η σκιά της essence κ το ανοιχτόχρωμο κραγιόν(Νο 203). Μέχρι στιγμής πάντως κ από τα 2 έχω μείνει ικανοποιημένη! Τα χρώματα των βερνικιών δε φαίνονται κ τόσο καλά, το ένα είναι ένα σκούρο γκρι-ανθρακί κ το άλλο είναι ένα ματ καφέ-μωβ.
Τα προϊόντα κόστιζαν 19,99€ κ τα μεταφορικά ήταν 4€. Συνολικά πλήρωσα 23,99€.
Ελπίζω σύντομα να σας κάνω ένα review!
Αυτά λοιπόν για σήμερα! Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Fs

5 σχόλια:

  1. Α, μεγειά σου! Νατα χαρείς! Το Beauty Town το κατάστημα είναι στην περιοχή του Κορυδαλλού έτσι δεν είναι; Έχω αγοράσει από εκεί όταν το επισκέφτηκα πρώτη φορά και σύντομα θα το ξαναεπισκεφτώ! Ξέχασα όμως ότι είχε και ηλεκτρονικό κατάστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω ότι είναι στον Κορυδαλλό! Ήθελα πως κ πως να ψωνίσω από εκεί, κ επειδή εγώ με την Αθήνα έχω μια αλλεργία ήταν η καλύτερη ευκαιρία το ηλεκτρονικό κατάστημα! ;-)

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ το ίδιο με την Αθήνα έχω! Θα το κοιτάξω για On-line! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου κουκλιτσα και καλοφορετα!!
    Καλα η Essence ειναι αγαπημενη, δεν το συζητω! Golden Rose εχω δοκιμασει βερνικια και μ'αρεσουν πολυ (σουπερ τιμες!) και θελω να δοκιμασω και αλλα προιοντα τους! Τα κραγιονακια φαινονται sooo cute!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κραγιονάκια μπορώ να πω πως για την τιμή τους είναι αρκετά καλά! Ενυδατικά, κ κρατάνε αρκετά. Θέλω να τα δοκιμάσω λίγο ακόμα-κυρίως το κόκκινο-για να σας πω εντυπώσεις!
      Όσο για τα βερνίκια, περιμένω επιτέλους να αλλάξει λίγο ο καιρός για να τα βάψω πιο σκούρα! :Ρ

      Διαγραφή